mandag den 24. februar 2014

Et dumt valg...

Fastelavn er mit navn - boller vil jeg have.... 
Tiden nærmer sig og det pibler frem med fastelavnsboller, alle steder.
Normalt bliver jeg ikke fristet fordi jeg får fedt nok, men når jeg ikke får opfyldt depoterne, så bliver jeg noget så fristet.
Jeg har fået bihulebetændelse og skulle skrive opgave med min skoleveninde. Jeg havde ikke fået middagsmad med og var derfor super sulten kl 14.30 da jeg havde været ved lægen. Skulle til apoteket og ligeledes have tiden til at gå til kl 15, da først Jesper havde fri der.

Så hvad får man tiden til at gå med, når man er sulten?
Jeg gik i føtex og sikke et DUMT VALG.

 Det endte ud med 4 fastelavnsboller, som dem ovenover her, Jeg kværnede 3 -JA 3 stk fordi jeg så bedre kunne stikke Jesper en løgn om at det var Majken der havde købt dem og mente jeg skulle have en med hjem til drengene. Hahaha hvilken løgen og hvem ville jeg reelt lyve for? . MIG SELV.... 
Faktisk fortalte jeg Jesper sandheden :-D Og fortalte ham også jeg ville ha stukket ham en løgn :-P

Så vigtigst af alt, får man lyst til søde sager er det fordi man får for lidt fedt.
Jeg fortryder de kager helt vildt, men der er ikke andet
for end at, komme op på hesten igen og HUSKE
at få en madpakke med en anden gang :-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar