tirsdag den 4. februar 2014

Workout breakfast LCHF style

Så er vi halvvejs i ugen og endnu en fri dag til mig = tid til træning fra morgenstunden. Det er sku rart at få det klaret så tidligt som muligt. Har et par ærinder jeg lige skal løbe i dag. Skal på apoteket efter keton pindene, min søster kom med hendes blodsukker apparat i går så nu skal det prøves. 
Skal forbi Intersport efter lidt træningstøj, se om de har nogle gode tilbud :-) 
Nå men når jeg nu skal træne fra morgenstunden er det vigtigt at få noget at spise men også passe på jeg ikke får for meget, for så ødelægger det min løbetræning :-)
Det blev til en halv avokado med hytteost, paramaskine og pesto. Faktisk var jeg mæt efter den halve og har så gemt den anden til senere i dag. Mine olie shot blev også taget. Valgte dog at bruge en teske til hørfrøen og så var det noget nemmere. Tog så 2 og kun 1 teske af omega3 :-)

Jeg har lige oprettet mig på bloglovin, så er det nemmere at følge ved nye post herinde. Der findes en app til din tlf der bimler og bamler når jeg indrykker nye indslag. Tag og følg med. Der er også mange andre gode LCHF blogs :-)
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11721693/?claim=3n7jbcx78zm">Follow my blog with Bloglovin</a>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar