mandag den 3. februar 2014

KyllingeNuggets

Jaaa så når man ser ordret kyllingeNuggets så bliver man fristet... Det lokker, for det er jo (som regel) junkfood. Meeen her er en opskrift noget der smager ala det. Eller jeg synes faktisk det smager bedre :-) 



Kyllingen er vendt i flæskesvær - jaaaa den er god nok. Samme måde som jeg laver mine karbonader på.
Det var i dag min frokost - kunne lige så godt have været min aftensmad, men havde bare sådan en trang til dette efter min træning. Så jeg måtte svinge indenom Fakta på vejen hjem.

Kylling inderfilter
Flæskesvær
Æg
og det salat man nu er til. Er blevet hel vild med avokado olie så den får en god sjat hver gang udover min salat og vil varmt anbefale det. Husk den skal være koldpresset og gerne økologisk - købte min i Kvickly.
HUSK masser af mayo til nuggetsene. Jeg er løbet tør - derfor den beskedne klat :-) 

6 kommentarer:

  1. Hej :) Blender du flæskesværende? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa - JA det er lige præcis det jeg gør. Gør ikke noget noget af det er lidt grovt. Og husk godt med olie på panden og ikke for høj varme - min går til 9 i varme og har den på 6-7 stykker. :-)

      Slet
  2. Ej bliver nødt til at rette det. Blender det ikke. Smider det i min hakker. Den med lange knive i bunden. Google foodprocessor hvis du ikke lige ved hvad jeg mener :-)

    SvarSlet
  3. Tak ved hvad du mener, :) Tusind tak for svar. Rigtig fed side du har fået lavet dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt. Lad mig endelig få et prej om hvad du synes :-) og mange tak :-)

      Slet
    2. Det var godt. Lad mig endelig få et prej om hvad du synes :-) og mange tak :-)

      Slet